وقایع و خاطرات زندگی من

عکس، خاطره و وقایع زندگی مرتضی شاکری

عکس، خاطره و وقایع زندگی مرتضی شاکری

وقایع و خاطرات زندگی من

با سلام، در این بلاگ سعی خواهم کرد که درد دل ها، دست نوشته ها،وقایع و خاطرات، از جمله عکس، و مطالب دیگری که به نظرم جالب باشند را با مخاطبین به اشتراک بزارم. امیدوارم بلاگ مفید و سرگرم کننده ای از آب در بیاد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نظرات شما

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ب.ظ

از خوانندهای محترم مطالب وبلاگ صمیمانه خواهش می کنم در مورد وبلاگ و مطالب ارائه شده نظر بدن. حتی می تونیم مطالب ارائه شده رو به بحث بزاریم. در هر حال از اینکه مطالب رو می خونین متشکرم. موفق باشین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۰
مرتضی شاکری

نظرات  (۱)

۲۹ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۲ غلامعلی کشانی
سلام آقای شاکری گرامی،
من غلامعلی کشانی مترجم دو کار مهم هستم:
نافرمانی مدنی که نشر قطره دراردی بهشت 94 چاپ کرده اون رو. و چاپ دوم اش هفته ی پیش توزیع شد. بیست و دوم دی ماه 1394

دارندگی در بسندگی است (اقتصاد جایگزین ثورو).

اسم شریف تون رو در صفحه ی والدن  خلوتی سرشار از تمامی هستی دیدم که مشتاق دیدن ترجمه اش بودید مثل من.
اما مثل این که قرار نیست کاری انجام بشه. 
نافرمانی مدنی که اسمش برق از آدم می پرونه، در عرض سه روز مجوز گرفت و ناشر در عرض یک هفته بردش توو کتابفروشی ها. 
اما والدن که من مشتاق بودم ببینمش به فارسی، مراسم دعا و کمک و تشویق و این میل دادن و شماره دادن  و کمک به ناشر براش لازم شده.
به نظر میاد یه جای کار ایراد داره.

در هر صورت ، یک ماهی است که به اصرار بزرگواری که مقدمه ی والدن را ایشان خواهد نوشت، دست به کار شده ام. چرا که با توجه به ترجمه ی نافرمانی مدنی، مرا مناسب این کار می دانستتد
تا چه پیش آید!
در هر صورت خواستم خبر حضور نافرمانی مدنی را در کتابفروشی ها، به خصوص ققنوس و امثال شان در تهران، جلوی دانشگاه به شما بدهم. شاید برایتان قابل تامل باشد.
اگر در مورد این کار نظری داشته باشید، می توانید در سایت این کمترین، در نظرگاه نوشته ها منعکس کنید. به دست خودم می رسد.
با احترام، 
کمترین، کشانی


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی